Midden in het hart van Geleen vind je Crazy Joe's: een Amerikaans / Canadees restaurant en sportsbar waar goed eten, live sport en entertainment samenkomen. Geen standaard restaurant, maar een plek waar je nog even blijft hangen voor dat ene drankje, die spannende wedstrijd of gewoon een gezellige avond met vrienden en familie.
Bij Crazy Joe's draait alles om American-style gerechten in een warme, stoere setting met een Canadian lodge feel. Of je nu langskomt voor lunch, diner of een borrel, je vindt hier de perfecte mix van lekker eten, een ontspannen sfeer en de gezelligheid van een echte sportsbar.
Crazy Joe's leent zich uitstekend voor een besloten borrel, feest of bedrijfsevent. Neem contact met ons op om jouw wensen te bespreken.

Ribliefhebbers opgelet! Elke dinsdag geniet je van onbeperkt malse, smaakvolle spareribs. Perfect voor een avond, 1,5 uur vol genieten.

Woensdag staat in het teken van onze heerlijke chicken wings. Knapperig, sappig en vers bereid. Eet zoveel je wilt binnen 1,5 uur!

Twee smaakmakers komen samen tijdens Jack's Meats Joe's. Stel jouw favoriete combinatie samen en geniet van 2 spiesen naar keuze.
Keuze uit:
Reserveer op tijd! Onze specials zijn populair en de plaatsen zijn beperkt. Reserveer vandaag nog en beleef een avond vol smaak bij Crazy Joe's.
Met het team van Fotostudio Foto Rijkies de surprise avond onderling gehouden bij Crazy Joe. Dit aangegeven en was geen enkel probleem, kregen een ruimere tafel hiervoor. Een heerlijk hapje gegeten, het vlees viel van het bot af. Om de heerlijke cocktails niet te vergeten. En de super vriendelijke bediening! Mannen jullie zijn een aanwinst voor Geleen!
Zojuist voor het eerst lunch gehad bij Crazy Joe's. Goeie portie, nog betere smaak! Heerlijk gegeten en ik kom zeker een keer terug voor een diner. Tip van flip: bestel wat jalapeno-mayo bij je lunch, die is écht absurd lekker. Al met al zeker aan te raden!!!
Samen met een paar vrienden hadden we het idee om bij Crazy Joe's te gaan eten, aangezien het zondag was en het circuit van Austin werd gereden door de Formule 1 kwam dit extra goed uit.
Eenmaal aangekomen werden wij erg vriendelijk ontvangen en begeleid naar onze tafel. De zaak zat redelijk goed vol met mensen maar ondanks de drukte werden we goed voorzien door het personeel. De hoofdgerechten kwamen al naar onze tafel na ongeveer 20 minuten, ongeacht de drukte.
Het eten was erg goed en vooral een goede prijs-kwaliteitverhouding. Wij hadden de spareribs met BBQ-saus besteld, deze waren lekker mals en werden royaal geserveerd met een goede portie frieten ernaast en een salade.
Door de vele tv's in de zaak kan je makkelijk de sport volgen waarin je geïnteresseerd bent. Voor ons Formule 1 dus. Er hangt echt een gezellige sfeer in het restaurant en voor ons was het een geslaagde avond!